Informatie over levering en betaling

Betaling; 

Via Paypal, U betaalt direct via uw eigen Paypal Account. voor info zie www.paypal.nl..

Molliepay met diverse mogelijkheden om te betalen. (zie de algemene bedrijfsvoorwaarden)

Door gebruik van Klarna kun je tot 14 dagen na ontvangst van jouw aankoop betalen. Klarna neemt de betalingsverplichting over en is daardoor eigenaar van jouw factuur. Verdere afhandeling van betalingen en bijvoorbeeld aanmaningen vinden buiten de verantwoordelijkheid van Homeovet plaats.   Klik hier voor meer informatie

iDEAL veilig betalen met jouw pinpas.

Na het plaatsen van uw bestelling word je automatisch doorgelinkt naar jouw eigen bank (internet bankieren).

Daar betaal je in jouw eigen, vertrouwde omgeving. Zie voor meer info www.ideal.nl.

Vooruitbetaling op Bankrekening Homeovet, hierbij ontvangt U automatisch 2% korting

Via Credit Card (Gratis)
U betaalt met MasterCard of Visa.
Bancontact/Mister Cash 
Deze betaalmethode is beter bekend op de Belgische markt en is vergelijkbaar met de Nederlandse iDEAL.


Levering opties.

U kiest voor verzending via Parcel.nl,DPD, GLS deze leveren het pakket aan het door u opgegeven adres.

of U kiest voor zelf ophalen op de dierenkliniek, dit gaat op afspraak.


Na ontvangst van uw betaling kunnen wij uw bestelling verwerken, dit neemt in de regel 3-4 werkdagen in beslag ( indien op voorraad, in het weekend en op feestdagen word er niet verzonden)

Zodra uw bestelling is verzonden informeren wij u door middel van e-mail link met een trackingnummer dat u kunt gebruiken om uw pakket te volgen zo kunt u de voortgang van uw bestelling zien. Het is dus belangrijk dat u uw e-mailadres correct op de website ingeeft!

De  genoemde levertijden gelden als indicatie en niet als fatale termijn. Homeovet is nimmer aansprakelijk voor schade als gevolg van overschrijding van levertijden.

Voor honden en kattenvoeders geldt een langere levertijd van enkele dagen, dit om u meest mogelijke versheid  te kunnen garanderen.

Hoe vaak wordt de bestelling aangeboden?

De bestelling wordt door 2x op het door U aangegeven adres aangeboden. Wanneer het beide keren niet gelukt is om de bestelling af te leveren dan heeft U nog een week de mogelijkheid om een ander bezorgmoment of bezorgadres aan te geven, anders komt het pakket kosten plichtig aan ons retour.

Kan ik een tijdstip voor bezorgen afspreken?

Het is niet mogelijk een tijdstip voor bezorgen af te spreken. Bent U niet vaak thuis? Dan kunt U wel een ander afleveradres opgeven waar wel vaak iemand thuis is, of U kunt gebruik te maken van een parcelshop. Bij deze shops kunt U het pakket op het door U gewenste moment ophalen.

 Aan postbussen kan helaas niet geleverd worden.





 


 

 

Nieuwsbrief
 

Klantenservice

Mijn account